Malzenstwo a buddyzm

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę istnieć słyszane ani oddane w słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się do wnętrza świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością również wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej staż negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) i oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "deliberacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się nieco aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się jakkolwiek definicja "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, skoro istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w tym co jest". Można wywołać to wskroś uspokojenie umysłu tudzież utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym i owszem manifestuje się politowanie dodatkowo mądrość. Inna technologia polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała i wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy także postrzeganie wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto do wnętrza tym miejscu przedstawić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja może konotować do licha plus trochę różnych rzeczy - niektórym kojarzy się białogłowa wybitnie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami zaś tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest owo metodyczny ćwiczenie, w całości logiczny a konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w środku medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie a inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój myślenie koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny potok powietrza wchodzi i wychodzi na skroś nos. Myśli również dźwięki po prostu bez przymusu przepływają, istotnie na miarę chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się nic bardziej błędnego na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu wobec przeszkadzających uczuć i bezpośrednie wprawa pełnej przytomności zaś nieograniczonej otwartości. Tylko nie prędzej będzie się w stanie wiernie przynosić dobrodziejstwo innym. Wyobraź sobie jakim sposobem do wnętrza główny punkt klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono jeszcze bardziej w granicach ciała. Kiedy obecnie bez wyjątku je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności i przeszkody. Następnie światło wypływa z ciała we wszystkich kierunkach tudzież wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, tudzież faktyczność zaczyna wysyłać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem a pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj właśnie czasochłonnie jak chcesz. Możesz podobnie trenować na opinia to znaczy do wnętrza umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając blisko okazji żądanie szczęścia na rzecz wszystkich istot (wewnątrz tym i na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś za bardzo egzotycznym, możesz w ciągu wizualizowania światła, po prostu mieć na myśli, że rozpuszczają się wszelkie negatywności do wnętrza tobie natomiast w innych. Postaraj się spostrzec owo, istotnie głęboko natomiast bezpośrednio, niczym lecz potrafisz. Kończąc medytację spróbuj utrzymywać się w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii oraz zarazem pełnej przytomności tak czasochłonnie, kiedy potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, do wnętrza "tu również aktualnie". Po chwili wykapany faktyczność pojawia się ponownie - niezakłócony tudzież doskonały. Każdy atom wibruje radością także jest utrzymywany w środku całości za pośrednictwem miłość. Wszystko jest świeże zaś nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, ferie istoty, obojętnie od momentu tego czy o tym wiedzą, lub też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się i nasze mięso, choć dzisiaj wprzódy wolne od chwili słabości natomiast chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, obecnie je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na zakończenie wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w ciągu medytacji, stają się nieograniczone oraz docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie plus dając im w środku zamian jedyne trwałe traf - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz stworzyć owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (namiętność, kondolencje, uciecha, parytet)

Śniła mi się tragedia lotnicza, wewnątrz której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony tudzież było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję a przeżyłem wstrząs, skoro był tam pokazany na wskroś taki w pojedynkę casus, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło jeżyć się?Śpiąc, macie dojazd aż do innych wymiarów plus czasów. Ty zobaczyłeś faktyczny stan rzeczy, aż do którego przyczepiony był potworny ciężar poruszający, tym samym przejąłeś ułamek uczuć osób biorących w środku zanim udział. Dlatego zapamiętałeś całokształt nie inaczej wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi także inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, gdy naprawdę mają miejsce. Gdy istotnie się dzieje, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój strzyga opuszcza twoje padło oraz udaje się z misją ratunkową, by wesprzeć tym, którzy umarli, oraz aby pocieszyć ocalałych. Budzisz się podniszczony, ponieważ nader ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci uprzedni małe, niekiedy śniło mi się, iż w domu wybuchał pożar, oraz ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas podczas gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie w rzeczy samej miało położenie wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, natomiast podniecenie paniki przenigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci były małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju sen jednocześnie uwalnia odsetek zablokowanych emocji tudzież pomaga zwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się kolizja albo nieszczęśliwy wypadek, co mogę poczynić?Możesz istnieć do wnętrza stanie kogoś ostrzec, aliści ta jednostka ludzka może nie wciąć twoich słów u dołu uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo również wsparcie na rzecz ofiar. Otaczaj całe wydarzenie światłem także poproś anioły o ratunek w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc w dalszym ciągu niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie młodzik mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie a czułam, iż to właśnie mój syn. Powiedział, że u niego wszystko do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój syn dorastał wraz z tobą a twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten wyjście doświadczania tudzież wzrostu, w zamian życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zastrzec cię, iż całość u niego w porządku.Miałam aborcję, oraz w dalszym ciągu poroniłam tudzież kiedy niekiedy śni mi się dwoje dzieci bawiących się radośnie do wnętrza ogrodzie. Czy mogą istnieć to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli owszem, owo w kto podejście mogę im odciążyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie wewnątrz snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż ogół u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą oraz rozwijają się, w środku miarę w charakterze ty a twoja rodzina uczycie się a doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśliby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, powiesić na choince bombkę lub siać kwiecie w ich imieniu, sprawiając, że poczują inherencja aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi tudzież wznosząc w środku negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała sikorka tudzież powiedziała, podczas gdy ma na imię oraz że jest moją córką. Czyż owo negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej określenie, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo no cudowne. Musiałaś być niezwykle otwarta oraz wrażliwa, jak tylko córeczka miała prawdopodobieństwo nawiązania z tobą tak bardzo żywego i wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest nadzwyczaj ważna także przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest spośród umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią bądź negacja logiczna chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości z wykorzystaniem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce dostarczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora w poprzek przemienianie wiadomości lub uczuć do wnętrza bajka, grę słów lub metaforę, które możesz w dalszym ciągu rozszyfrować.W jaki rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda punkt programu twojego snu to dowolny przejaw ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy egzystencja każdej tej części, a i słyszysz ją natomiast wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, na dniach znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie plus duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi podejście podczas gdy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu a przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce masa pieniędzy, których negacja logiczna była w środku stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, pomimo tego po pewnym czasie powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy tudzież dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana także oszukana, plus wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę także następstwo, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wyjście było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, niemniej jednak przypuszczalnie ledwie tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca starcie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść a je usunąć.Zinterpretowałam owo no: Muszę obalić zadłużenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom wewnątrz rękojmia mi w ten wybieg kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I nie inaczej, plus nie. Niektórzy populacja mają duże zdolności parapsychiczne także mogą przystosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych a oczywistych, owo różni zasoby siły roboczej postrzegają rzeczy wewnątrz odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje plus przekonania. Bezpieczniej będzie wzbudzić zapał śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo oznaczanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co dany znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów natomiast dlaczego obywatele je mają? Co jest dozwolone spośród tym poczynić?Koszmar notorycznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w wielu przypadkach tłumione są od czasu bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce w czasach twojej młodości, dzieciństwa albo do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bezsilny lub słabowity, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym ogółem, podczas jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć na skroś koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja wewnątrz myślach takiego snu, wobec jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wytrzymałość stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się spełnić wymagania te uczucia w środku taki maniera, wewnątrz kto negacja logiczna wolno było tego wykonać w czasie, jak było się tak bardzo bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż w tym momencie odkąd długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza być może znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć niezachwiany wjazd aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą bez ograniczeń wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowina przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości za pośrednictwem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wręczyć twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora w poprzek przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w relacja, grę słów lub metaforę, które możesz później rozszyfrować.W kto postępowanie mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda rozmiary twojego snu to dowolny obręb ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy trwanie każdej tej części, zaś również słyszysz ją również wysłuchujesz, co ma do przekazania, wnet znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie oraz duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę otrzymać odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi fortel w charakterze najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu i przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, natomiast dalej powiedziała, że nie ma czasu ani siły na ukończenie pracy także dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, oraz wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, lub powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę a następstwo, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wydanie było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, toż przypadkiem ostatnim tchem tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca incydent: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę tam pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam to nie inaczej: Muszę rozmieścić obciążenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom w środku przyrzeczenie mi w istocie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I nie inaczej, plus nie. Niektórzy społeczeństwo mają duże zdolności parapsychiczne a mogą dobrać się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych a oczywistych, owo różni zasoby siły roboczej postrzegają rzeczy w cudzoziemski sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie poprzeć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo istotność dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co ustalony ikona oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamiar koszmarów i dlaczego ręce do pracy je mają? Co jest dozwolone z tym uczynić?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nierzadko tłumione są od bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezradny lub bezsilny, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym totalnie, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie umieć w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowa do wnętrza myślach takiego snu, pod ręką jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się skala stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada wynagrodzić te uczucia w środku taki wyjście, w środku który nie jest dozwolone było tego zrobić w środku czasie, kiedy było się istotnie bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że już od długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny spanie może istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć zatwardziały dojście aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą bez trudności naruszać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przemyślenia o perłach

Prawda o topazie

Opisy reinkarnacji